Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

Ve výuce venku propojujeme předměty

  • Mgr. Kateřina Krutilová

Vloženo: 24. října 2024 v 21:08

Abychom mohli při výuce venku zvládnout to, co při běžném vyučování ve třídě, hodí se občas propojit předměty. Proto se nám stává, že v jednu chvíli procvičujeme český jazyk, zároveň si opakujeme prvouku a vzápětí se ocitneme v matematice.

Na prvním stupni máme tu velkou výhodu, že si můžeme přizpůsobit rozvrh předmětů a výuku mezipředmětově propojovat. Například jako v úterý. 

Cestou na místní vrch Poupil jsme zopakovali rody podstatných jmen, odvodili jsme si jednotné a množné číslo, na zahřátí jsme si dali honičku právě s jednotným a množným číslem, během matematiky jsme dělili na poloviny a čtvrtiny kaštany, v rámci prvouky jsme popisovali okolní krajinu a řešili jsme přírodní a člověkem vytvořené krajinné prvky.

Děti si na chození ven rychle zvykly a každý týden se těší na nové dobrodružství.

 

Galerie

Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání

Vzdělávací program pro učitele – výchovné poradce (CZ.1.07/1.3.48/02.0013)

Tento web využívá k poskytování služeb soubory cookies.

Více informací