Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

Vloženo: 6. ledna 2020 v 20:27

Zobrazeno: 1023×

Interaktivní program Stroj času je zaměřený na slavné vynálezce a jejich vynálezy.

Na dvě vyučovací hodiny jsme se tedy stali cestovateli časem a objeviteli.

 

Z postřehů a zážitků dětí:

Líbilo se mi, jak jsme stavěli mosty.

Chtěl bych program opakovat na téma matematika.

Představovala jsem si únikovku trochu jinak, ale program se mi líbil.

Vyprávění Jakuba i Veroniky bylo legrační.

Sestavený stroj času byl parádní.

Líbil se mi domeček bez oken a šíření světla zrcadly.

Byli jsme rozděleni do 3 skupin /alfa, beta, gama/.

Cestování časem bylo zajímavé. Stali se z nás časonauti.

Ve skupinách jsme se nemohli často dohodnout. 

Měřili jsme objem stříbrné koruny pomocí odměrného válce.

Ukázali jsme si, jak vynález kola a páky lidem velmi usnadnil život i práci.

Podařilo se nám sestavit stroj času z ozubených kol a opravdu fungoval.

Prožili jsme si dvě hodiny plné pokusů, her, vtipného vyprávění i přemýšlení.

Bylo to prostě prima...

 

 

 

Poučení na závěr:

Každý z nás se může stát vynálezcem nebo objevitelem.

Nezáleží přece jen na známkách ve škole.

Věnujme se svým koníčkům a zálibám, buďme pracovití a vytrvalí.

A hlavně nezapomínejme při každé činnosti 

používat hlavu a přemýšlet !!!

 

 

Galerie

Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání

Vzdělávací program pro učitele – výchovné poradce (CZ.1.07/1.3.48/02.0013)

Tento web využívá k poskytování služeb soubory cookies.

Více informací