Naše vize:
Vzájemně se inspirujeme ke slušnosti, zodpovědnosti, spolupráci a samostatnému myšlení v bezpečném prostředí. Každý náš žák zažije úspěch, zná své silné stránky a umí je využít. Je připraven na celoživotní učení.

Naše hodnoty: Komunikace, zodpovědnost, respekt.

Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

IROP_CZ_RO_B_C-RGB.png

Projekt Vybudování multimediální učebny (reg. č. CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_075/0012237) je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu je vybudování multimediální učebny. V rámci projektu bude pořízeno IT vybavení a nábytek a síťová infrastruktura.

IROP_CZ_RO_B_C-RGB.png

Spaní ve škole 2.B

  • Mgr. Vendula Tvrdíková

Vloženo: 19. června v 22:47

Platnost do: 31. srpna v 23:59

Zobrazeno: 111×

 

V pondělí 17. června se děti konečně dočkaly...přespali jsme ve škole. 

Děti se na spaní velmi těšily, protože dlouho dopředu měly neustálé otázky co a jak bude. smiley

 

Program jsme měli velmi nabitý - kolektivní hry ve třídě, příprava večeře, deskové hry, vybíjená v tělocvičně, čtení knížek a obávaná a očekávaná bojovka. Aniž bychom chtěli, měli jsme bojovku v bojovce. Děti se potmě pohybovaly po 1. patře, plnily úkoly v jednotlivých třídách a pouze v konečné třídě jsme svítili. A najednou se zhaslo a na chodbě se rozsvítila nouzová světla. surprise Z nějakého důvodu spadly jističe. 

 

Bylo už pozdě večer (asi půl jedenácté). Ale pan školník naštěstí ještě nespal a na dálku nám pomohl situaci vyřešit. yes

 

Co si děti nejvíce pochvalovaly?

1) dobrou večeři - toasty a zeleninu

2) vybíjenou

3) bojovku

4) dobrou snídani - buchtu od paní učitelky a paní asistentky

 

Všichni by si chtěli akci nejlépe hned zopakovat...já i paní asistentka také, ale až za hodně dlouho winkwinkwink.  

 

 

Galerie

Evropské strukturální a investiční fondy, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání

Vzdělávací program pro učitele – výchovné poradce (CZ.1.07/1.3.48/02.0013)

Tento web využívá k poskytování služeb soubory cookies.

Více informací